Det er på alle måder en speciel tid. Vi har som alle andre private arbejdsgivere modtaget opfordringen til at sikre, at flest muligt arbejder hjemmefra, afspadserer eller afholder ferie. Det er helt vitalt for os at lønnen kan køre som den plejer, at regninger kan betales, og at I kan få rådgivning i samme omfang, som I er vant til.
Vi afholder de møder og kurser, hvor vi kan efterleve de gældende Corona forbehold. Kontoret holder åbent efter aftale, så længe vi kan efterleve sundhedsmyndighedernes udmeldinger.
Vi kan selvfølgelig altid kontaktes på telefon og mails. Situationen udvikler sig hele tiden, så det kan være en god ide at følge med på diverse medier.
Vi vender tilbage på mail til jer når der sker nyt.
Pas rigtig godt på jer selv og jeres familie!
Bedste hilsner Nete
Nedenfor finder du en række artikler, vejledninger og relevante links.
Sundhedsstyrelsen skærper retningslinjen for opsporing og håndtering af nære kontakter ud fra et forsigtighedsprincip. Skærpelsen gælder frem til 7. februar 2021 og omfatter nære kontakter til alle smittede personer, herunder nære kontakter til personer, der er smittet med en virusvariant.
Fra på mandag den 1. februar 2021 træder det nye udbud af kviktest i kraft, hvilket betyder, at SOS kommer til at dække Region Hovedstaden, Sjælland, Midtjylland og Nordjylland, mens Care Link kommer til at dække Region Syddanmark. Der vil være en samlet kapacitet på 100.000 kviktests dagligt, heraf 60.000 mobile.
Læs Børneringens informationsbrev til ledere og bestyrelser.
Her kan du læse om de anbefalinger Børneringens psykolog Grethe Kragh-Müller har til Institutioner, skoler og forældre.
På baggrund af samtaler med institutionsleder, har Børneringen her samlet relevante emner til en god genåbning.
Børneringens jurister kortlægger her en række af relevante emner og handlemuligheder for ledere og bestyrelser.
Her kan du finde Sundhedsstyrelsens retningslinjer for dagtilbud.
Her kan du finde Sundhedsstyrelsens retningslinjer for skoler og fritidsordninger
Alt om coronavirus/COVID-19.
Corona-virus: Få svar på de oftest stillede spørgsmål.
Får altid svar på det jeg skal bruge.
Høj faglighed, opgaver løses hurtigt, tilgængelighed og smil i stemmen.
Jeg synes I er rigtig gode og jeg mærker at I vil gøre det godt hver gang jeg er i kontakt med jer!
Altid klar med hjælp og støtte
Jeg oplever høj og kvalificeret service
Jeg føler mig altid velkommen og taget godt af. Der lyttes og hjælpes med forklaring til selvhjælp.